Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
Az Ungvári Gergely Attila EV. által üzemeltetett https://ungvarigergely.hu/ weboldal kínált szolgáltatásokra vonatkozóan
Hatályos: 2024. augusztus 15.-tól
Szolgáltató
Ungvári Gergely Attila Egyéni Vállalkozó
Székhely (és egyben a panaszügyintézés helye): 1182 Budapest, Kétújfalu utca 155/A 2/1.
Adószám: 76133882-1-43
Nyilvántartási szám: 59362267
Telefonszáma: 0620-2404-129
Email: info@ungvarigergely.hu
Tárhelyszolgáltató: Profitárhely Kft.
Székhely: 6000 Kecskemét, Munkácsy M. utca 47.
Email: ugyfelszolgalat@profitarhely.hu
1. Bevezető rendelkezések
1.1. A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban mint „ÁSZF”) az Ungvári Gergely Attila EV. (a továbbiakban mint Szolgáltató”) és az Ügyfél (a továbbiakban mint „Megrendelő”, illetve „Ügyfél”) jogainak és kötelezettségeinek szabályozását tartalmazza az Szolgáltató által üzemeltetett https://ungvarigergely.hu/ weboldalon keresztül kínált szolgáltatásokkal kapcsolatban, és elválaszthatatlan részét képezi a szolgáltatási szerződésnek, amely az interneten keresztül az Ügyfél és a Szolgáltató között jön létre (a továbbiakban mint „Szerződés”).
1.2. A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen ÁSZ rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a megrendelés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő ÁSZF kerül alkalmazásra.
1.3. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.
1.4. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
2. Szolgáltatások köre és megrendelés
2.1. Szolgáltatás alatt a https://ungvarigergely.hu/ oldalon kínált alábbi szolgáltatások értendők:
– szinkronszínészi szolgáltatás;
– műsorvezetés rendezvényen;
– szinkron workshop;
2.2. A https://ungvarigergely.hu/ weboldalon előzetes regisztráció nélkül van lehetőség megrendelés és/vagy ajánlatkérés leadására:
2.2.3. Szinkron workshop
2.2.3.1. A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy az Ügyfél a szolgáltatást megrendeli, a megrendelést elküldi és azt a Szolgáltató visszaigazolja az Ügyfél által megadott elektronikus levelezési címére.
2.2.3.2. Az Ügyfél által megadott adatokat (név, számlázási cím, e-mail, telefonszám, valamint üzenet/megjegyzés/kérdés) kizárólag az adott megrendelés beazonosítására és a szolgáltatás teljesítéséhez kerül felhasználásra.
2.2.3.3. Ügyfél a megrendelés leadásakor kiválaszthatja a szolgáltatás időpontját, a résztvevők számát és az alapján megismeri a szolgáltatás díját.
2.2.3.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja az Ügyfelet az akcióról és annak pontos időtartamáról.
2.2.3.5. Amennyiben a leendő Ügyfélnek a szolgáltatás vonatkozásában további információra van szüksége, tájékoztatást kérhet e-mailen, a honlapon (kapcsolatfelvételi űrlap), telefonon vagy social platformon keresztül is:
telefon: 0620-2404-129
email: info@ungvarigergely.hu
honlap: https://ungvarigergely.hu/
facebook oldal: https://www.facebook.com/ungvarig
2.2.3.6. Az Ügyfél – miután kitöltötte- a megrendelési lapot, a „Küldés” ikonra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, amely a díj megfizetésével záródik le.
2.2.3.7. A szolgáltatás igénybevételre való jogosultság megszerzésekor a Szolgáltató e-mailben értesíti az Ügyfelet.
2.2.3.8. Az Ügyfél legfeljebb egyszeri alkalommal jogosult a lefoglalt időpont lemondására (módosítására). Ezt legkésőbb a workshop meghirdetett időpontját megelőzően 72 órával szükséges megtennie. Ha az Ügyfél nem tartja be ezt a határidőt, vagy a következő, általa is elfogadott időpontot is lemondja, a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy megtagadja az Ügyféltől a további szolgáltatások igénybevételének lehetőségét.
2.2.3.9. Az Ügyfél lefoglalt időpontban nem jelenik meg a workshopon, és a részvételt előzetesen nem mondta le, a foglalás elveszettnek minősül, és úgy tekintendő, mintha az Ügyfél a szolgáltatást igénybe vette volna.
2.2.3.10. Amennyiben a szolgáltatás a Szolgáltató hibájából marad el (pl. betegség, vis maior), úgy az akadályoztatás megszűnését követő 3 munkanapon belül Szolgáltató az elmaradt szolgáltatás pótlását kezdeményezi Ügyfélnél. Amennyiben a pótlás időpontja nem megfelelő az Ügyfél számára, Szolgáltató köteles a Szolgáltatás teljes díját visszafizetnie Ügyfél részére.
2.2.3.11. Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás teljesítésének megtagadására, amennyiben az Ügyfél viselkedésével (zaklató, emberi méltóságot sértő viselkedés) zavarja a szolgáltatás megtartását. Ebben az esetben Szolgáltató jogosult a szolgáltatás megtagadására. Ilyen esetben a díj bármely formában történő visszatérítése nem lehetséges.
2.2.3.12. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett workshopot az általa nyújtható legmagasabb színvonalon biztosítja a jelentkezőknek.
2.2.3.13. Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a vállalt szolgáltatást a szakmai és etikai szabályok megtartásával, legjobb tudása és tapasztalata alapján nyújtja.
2.2.3.14. A Szolgáltató fenntartja magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg. Minden szolgáltatásra a megrendelése napján érvényes díjszabás az irányadó.
2.2.4. Szinkronszínészi szolgáltatás és műsorvezetés rendezvényen
2.2.4.1. Ügyfél a weboldalon keresztül árajánlatkéréssel fordulhat Szolgáltató felé.
2.2.4.2. Szolgáltató az Ügyféllel történő egyeztetést követően részletes ajánlatában határozza meg az egyes szolgáltatások részleteit, azok díját, időbeli korlátait, valamint fizetési, teljesítési és lemondási feltételeit.
2.2.4.3. Szolgáltató az általa megküldött ajánlatot 30 napig köteles fenntartania (ajánlati kötöttség).
2.2.4.4. Az ajánlat ügyfél általi elfogadását követően Szolgáltató és Ügyfél Egyedi Szerződést köt.
3. Árak, fizetési feltételek és a fizetés módja
3.1. Szinkron workshop
3.1.1. A szolgáltatás díjának megfizetése online bankkártyás fizetéssel lehetséges, az alábbiak szerint:
- Stripe-n keresztül történő fizetés esetén az Ügyfél a Stripe részére és rendszerében adja meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat, mely a Szolgáltató számára nem hozzáférhető;
- Az Ügyfél kijelenti, hogy a megadott bankkártyaadatok a valóságnak megfelelnek, és a megadott bankkártyával jogszerűen rendelkezik;
- A Stripe fizetési rendszer általános szerződési feltételei és adatvédelmi tájékoztatásai folyamatosan megismerhetők a https://stripe.com oldalon. Felhasználó kijelenti, hogy a Stripe fizetési rendszer általános szerződési feltételeit és adatvédelmi tájékoztatásait megismerte és elfogadta.
- Az elektronikus fizetési szolgáltatás tekintetében az Ügyfél oldalán felmerülő költség az Ügyfelet terheli.
- A Szolgáltató a díj megfizetéséről szóló elektronikus számlát e-mailben bocsátja az Ügyfél rendelkezésére.
3.1.2. A szolgáltatásra vonatkozóan megjelenített ár forintban értendő, bruttó ár (tehát tartalmazza a törvényben előírt 27%-os áfát, illetve, ha a Szolgáltató áfa mentesen számláz, az árak a fizetendő összegek), azonban nem tartalmazzák a fizetéssel kapcsolatos díjakat.
3.1.3. A szolgáltatás díját egyösszegben, előre szükséges megfizetni a 3.1.1. pontban foglaltak szerint.
3.2. Szinkronszínészi szolgáltatás és műsorvezetés rendezvényen
3.2.1. Szolgáltató az Ügyféllel kötendő Egyedi Szerződésben rögzíti a szolgáltatások díját és a fizetési feltételeket.
4. Szolgáltatási jogviszony megszűnése
4.1 A Felek közös megegyezéssel a jogviszonyt bármikor megszüntethetik.
4.2 Szinkron workshop szolgáltatás megrendelése esetén – tekintettel arra, hogy az egyes webshopok előre meghatározott időpontban kerülnek meghirdetésre- Ügyfelet a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (2) bekezdés l) pontja alapján nem illeti meg az elállás joga (a szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, nem illeti meg Fogyasztót az elállás joga, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki).
4.3 Szinkronszínészi szolgáltatás és műsorvezetés rendezvényen szolgáltatás esetén Szolgáltató és Ügyfél az elállási és felmondási jog részletszabályait Egyedi Szerződésben rögzítik.
5. Panaszok kezelése
5.1. Amennyiben az Ügyfél akár a weboldal üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a megrendeléssel, illetve a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban nem elégedett, és panasszal szeretne élni a Szolgáltató felé, azt szóban és írásban: postai úton vagy elektronikus levél formájában teheti meg:
– telefon: 0620-2404-129
– e-mail: info@ungvarigergely.hu
-cím: 1182 Budapest, Kétújfalu utca 155/A 2/1.
5.2. A Szolgáltató minden panaszt kivizsgál. A szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben az Ügyfélnek átadni.
5.3. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
5.4. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
5.5. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- Ügyfél neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- Ügyfél panaszának részletes leírása, az Ügyfél által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- Szolgáltató nyilatkozata az Ügyfél panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – az Ügyfél aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
- A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
5.4. Amennyiben az Ügyfél a panasz kezelésével nem elégedett, úgy az alábbi szervekhez fordulhat:
Békéltető testület
Békéltető Testületi eljárás kezdeményezéséhez az Ügyfél lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat az Ügyfél.
A Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület:
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em 111.
Levelezési cím: 1253 Bp., Pf. 10.
Telefonszám: +36 1 488-2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Általános tájékoztató a békéltető testületi eljárásról:
Az eljárásra elsősorban a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.
A Szolgáltató felhívja az Ügyfél figyelmét, hogy a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása tehát a fogyasztó kérelmére indul.
A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. A kérelemnek tartalmaznia kell:
- Ügyfél nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
- az Szolgáltató nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
- az illetékes Békéltető Testület helyett kérelmezett Testület megjelölését,
- Ügyfél álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
- Ügyfél nyilatkozatát arról, hogy az Ügyfél a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését,
- Ügyfél nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más Békéltető Testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
- a Testület döntésére irányuló indítványt,
- Ügyfél aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Amennyiben az Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a Hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelemről szóló törvény 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek
- Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
- Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, ahol az Ügyfél (amennyiben Fogyasztóként járnak el) regisztrálhatnak és lehetőségük nyílik arra, hogy online jelentkezéshez kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék, egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Ha az Ügyfél panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt online termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon lehetőség van kiválasztani a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform elérhetősége ITT.